Filter

close
0
Onbeperkt

Leonardo, "glas is onze passie".

Het merk LEONARDO geeft het Italiaanse gevoel van leven weer sinds het in 1972 werd opgericht. Het familiebedrijf glaskoch werd opgericht in 1859 en is tegenwoordig een van de toonaangevende glasleveranciers in Europa. Vandaag de dag wordt het bedrijf in de vijfde generatie geleid door Oliver Kleine en zijn vrouw Bianca Kleine.

 

We houden van glas - LEONARDO per sempre! LEONARDO is Glasliebe.

LEONARDO is het glas voor alle kansen en spreekt de zintuigen aan. De producten van Leonardo zijn echte metgezellen die het dagelijks leven verfraaien, zoals de vazen of waxinelichthouders, oplossingen bieden en een modern Italiaans gevoel van leven creëren door middel van permanente innovatie en een tijdloze uitstraling.

 

Ontwikkelingen Leonardo

Elk jaar creëert Leonardo 800 nieuwe producten volgens de laatste trends in het typische LEONARDO-ontwerp. Elk product heeft zijn eigen ziel, belichaamt de merkfilosofie en projecteert het naar buiten. LEONARDO-producten zijn verkrijgbaar in meer dan 7500 verkooppunten wereldwijd, bedoeld om elke dag plezier te brengen in elk huis.
 

Collectie vazen en waxinelichthouders | verzending binnen 1-2 dagen!



Weergave:
 


Bezig met laden...

Visie van Leonardo

Bedrijven met een geschiedenis hebben inhoud voor de toekomst. Visies leiden ons denken en handelen. Om dingen anders te doen, het volgen van nieuwe manieren: dat is waar glaskoch / LEONARDO voor staat. Er is één ding dat niet bestaat in ons bedrijf: stagnatie.

Glas heeft vele facetten. Leonardo streeft ernaar om permanent nieuwe hulpprogramma's voor het materiaalglas te vinden en deze om te zetten in innovatieve productideeën om deze te kunnen verwerken in nieuwe producten zoals waxinelichthouders of vazen.

 

Feiten Leonardo

  • familiebedrijf sinds 1859 (5de generatie)
  • 396 werknemers
  • 68% naamsbekendheid (Duitsland)
  • 800 nieuwe producten per jaar
  • 1.500 artikelen in het permanente bereik
  • Wereldwijde distributie (83 landen)
  • 1.373 shop-in-shops wereldwijd
  • meer dan 4.590 verkooppunten in Duitsland
  • meer dan 7.650 verkooppunten wereldwijd
  • 7 zakelijke LEONARDO-winkels
  • 2 franchisenemers

 

Leonardo staat voor:

  • Emotie
  • inspiratie en vorm in kleur
  • Kwaliteit


Sterke merken creëren uitspraken, zijn trendsetters en bewegen hedendaagse evenementen. Dit geldt ook voor LEONARDO. De specialist voor glasontwerp werd op 14 november 2018 opnieuw "merk van de eeuw" genoemd en behoort daarmee tot de economische elite van het land.

 

Award

Op 14 november was de crème de la crème van de Duitse merkwereld verzameld in het Frankfurt Palais. Het ging tenslotte allemaal om een hoge onderscheiding. Florian Langenscheidt, co-editor van het geïllustreerde boek "Brands of the Century 2019", overhandigde de felbegeerde trofee aan de vertegenwoordigers van de leidende labels, wat staat voor de topklasse van Duitse producten en diensten. Oliver en Bianca Kleine, eigenaars van het bedrijf glaskoch en het merk LEONARDO, waren ook eregasten en werden herhaaldelijk geselecteerd voor het compendium.



| Meer

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.