Geschiedenis Blueberry Italia

Blueberry is het resultaat van een evolutionair proces. Na 20 jaar in de productiebranche te hebben gewerkt, voornamelijk met een breed scala aan natuurlijke vezels, van linnen en katoen tot en met zijde, is besloten om een eigen merk te creëren.

Ze wilden een label dat de opgedane technische ervaring zou samenbrengen met eigen kennis en passie voor de mode zelf om mode te kunnen leveren dat niet alleen voor een seizoen standhoudt.

 

Ontwerpfilosofie

De ontwerpfilosofie bestaat uit drie centrale thema's die ze in al hun stijlen zo veel mogelijk proberen te combineren:



Weergave:
 


Bezig met laden...
  • local_shipping Levering binnen 1-2 dagen
  • access_time Altijd beschikbaar (24/7)
  • thumb_up Online veilig & snel betalen
  • local_shipping Levering binnen 1-2 dagen
  • access_time Altijd beschikbaar (24/7)
  • thumb_up Online veilig & snel betalen
  • local_shipping Levering binnen 1-2 dagen
  • access_time Altijd beschikbaar (24/7)
  • thumb_up Online veilig & snel betalen

Natuurlijk

De mensen van Blueberry geloven in het idee om kleding te produceren die strikt uit natuurlijke vezels bestaat, zodat ze kleding kunnen leveren dat past bij een natuurlijke levensstijl.

Sourcing van het beste garen van de beste leveranciers is een belangrijke stap in het ontwerpproces. Met dat als basis kunnen zij hun eigen linnen behandelen, borduren en bedrukken om de kwaliteiten te verbeteren zonder de onderliggende kenmerken van frisheid en lichtheid te verliezen.

 

Comfortabel

Simpele lijnen, vormen en volumes zijn altijd een onderdeel van de meest succesvolle, tijdloze en terugkerende trends. Dit en hun vermogen om te passen bij een breed scala aan silhouetten maken ze tot een kernonderdeel van het ontwerpproces.

Blueberry wil dat element van tijdloosheid en comfort kunnen leveren aan een zo breed mogelijk publiek, van small tot xxl.

 

Betaalbaar

Dat iets 'betaalbaar' is, zou niet moeten betekenen dat het ofwel goedkoop is of noodzakelijkerwijs laag in prijs.

Met dit in gedachten bij het stylen van hun kleding, streeft het merk naar die balans tussen kwaliteit en kosten dat resulteert in een kledingstuk dat niet het duurst is in de kast, maar zeker de favoriet!


Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.